گروه صنعتی تبریز فلز به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه تولید و طراحی درب، پله و نرده و با ایجاد نوآوری و ارتقا کیفیت محصولات توانسته در این مدت زمان رضایت مشتریان را بدست آورد

Instagram feed

09148905695 info@tabrizfelez.com

وبلاگ

خانهاخبار و مقالاتدرب های اتوماتیک پارکینگ
درب-اتوماتیک-پارکینگ1

درب های اتوماتیک پارکینگ

تعریف کلی درب اتوماتیک

درب اتوماتیک سبکی مدرن از درب های ورودی است که روند باز و بسته کردن آن را برای شما در دنیای مدرن بسیار ساده تر از گذشته دنبال می کند. این درب دارای انواع زیادی می باشد که کاربرد های فراوانی دارد. امنیت یک نیاز اساسی در جامعه امروز به شمار می رود و با استفاده از این درب ها علاوه بر راحتی بیشتر می توان امنیت بیشتری را نیز به وجود آورد. درب اتوماتیک، درب های جک دار نیز نام دارند که به عنوان درب شیشه ای و پارکینگ شناخته می شوند.

درب های اتوماتیک پارکینگ

از آنجایی که درب های ورودی ساختمان ها و پارکینگ ها نیاز به امنیت بیشتری نسبت به درب های شیشه ای دارند از درب های آهنی برای آن ها استفاده می شود. سبک و مدل کاملا صفر تا صد به انتخاب شما می باشد، اما سبک به کارگیری آن قدری متمایز است. نه شبیه درب های سنتی برای ورود و خروج ماشین نیازی به باز کردن درب به صورت دستی و حضوری در پارکینگ است و نه به صورت چشمی با حضور شما درب خودکار باز و بسته خواهد شد. برای این سبک درها عموماً از یک ریموت استفاده خواهد شد تا شما از راه دور بتوانید کنترل باز و بسته کردن آن را بر عهده بگیرید.

•    استفاده از ریموت کنترل
•    بدون نیاز به باز کردن دستی در پارکینگ
•    عدم استفاده از چشمی حسگر

درب-اتوماتیک-پارکینگ2

انواع درب های پارکینگ

درب های پارکینگی به سه دسته بخش بندی شده اند. درب های پارکینگی هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی سه مدل دربی است که در اختیار مشتری قرار داده می شود. البته نمونه های بسیار متنوعی برای درب های اتوماتیکی وجود دارند درب های اتوماتیک پارکینگ در انواع مختلفی قابل عرضه است از جمله : ریلی پارکینگ، درب اتوماتیک لولایی، درب زیر سطحی، درب زیر سقفی و….

درب فلزی فرفورژه در خرم آباد
بیشتر بخوانید

درب هیدرولیکی

  • مناسب درب های سنگین
  •  باز و بسته شدن بدون مستهلک شدن
  •  ایده ال برای مسیرهای پر رفت و آمد

درب پنوماتیک 

  • باز و بسته کردن درب با انرژی باد
  • منسوخ شده به دلیل پیشرفت تکنولوژی
  • بسیار بی سر و صدا و کم هزینه

درب های اتوماتیک پارکینگ گیربکسی

درب های گیربکسی همان طور که از نام آن مشخص است از نیروی مخصوص که توسط یک موتور مجزا بر روی جک درب تعبیه می شود.

  • نیروی جدا از جک
  • استفاده از موتورهای مجزا از جک
  • فعالیت به صورت مکانیکی

درب های لولایی اتوماتیک پارکینگ

درب های لولایی به این دلیل از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که به دو طرف باز و بسته می شوند یعنی هم به سمت داخل و هم به بیرون باز و بسته می شوند البته این درب ها جزو درب های تقریبا سنگین نیز محسوب می شوند

قیمت این سبک در ها چگونه محاسبه می شود؟

در رابطه با محاسبه ی قیمت درب اتوماتیک باید به این مساله توجه نمود که کدام یک از انواع درب های اتوماتیک مناسب ورودی کارفرما هستند. همچنین نوع تردد،قدرت موتور نیز فرق می کند. مساحت، ضخامت و رنگ آن نیز از معیار های دیگر در تعیین قیمت این درب برقی می باشد.

ارسال دیدگاه

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم