گروه صنعتی تبریز فلز به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه تولید و طراحی درب، پله و نرده و با ایجاد نوآوری و ارتقا کیفیت محصولات توانسته در این مدت زمان رضایت مشتریان را بدست آورد

Instagram feed

09148905695 info@tabrizfelez.com

وبلاگ

خانهاخبار و مقالاتدرب لیزری یا cnc در اراک
درب-لیزری-یا-cnc-در-اراک

درب لیزری یا cnc در اراک

آشنایی با انواع درب لیزری یا cnc سی ان سی

تبریزفلز در اراک از انواع مختلفی از درب های لیزری استفاده می کند که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها می باشد. آیا شما هم با انواع درب لیزری آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟

درب لیزری هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب لیزری آشنا کنیم.

 تکنولوژی برش لیزری چیست؟

تکنولوژی برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود؛ امروزه این فناوری در صنعت به شدت مورد توجه و استفاده است. فرآیندی که با تاثیر موثر بر روی فلز با کاهش هزینه ها و حفظ بالاترین سطح ایمنی محصول نهایی را با بالاترین کیفیت ایجاد میکند.

برش لیزری با تمرکز بر قدرت لیزر با توان بالا، باعث ایجاد برش بر روی سطوح می شود. درواقع طبق این فرآیند انرژی جذب شده روی ماده به گرما تبدیل میشود و این گرما ماده را بخار میکند.

انواع درب لیزری در اراک

همانطور که میدانید، صنعت درب سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود.

درب فلزی جدید در تبریز
بیشتر بخوانید

در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

درب-لیزری-در-اراک

زیبایی و تنوع درب های cnc

معمولا مشتران تبریز فلز برای ساخت درب لیزری در اراک زیبایی و تنوع را در نظر دارند. بیشتر افرادی که میخواهند درب لیزری را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.

درب لیزری یا درب های فلزی دیگر؟

معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب لیزری نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.
به طور کل اما تنوع درب لیزری در اراک بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

درب ریلی آهنی چیست و چه کاربردی دارد؟
بیشتر بخوانید

رنگ کاری به چه صورت انجام می شود؟

رنگ کاری درب لیزری  در اراک به دو روش : کوره ای استاتیک یا اپوکسی انجام می شود. قبل از رنگ کاری، قطعات فلزی با حلال شستشو و چربی زدایی می شود

با چه استانداردی ساخته می شود؟

جوشکاری قطعات فلزی درب لیزری با الکترود و جوشکاری قطعات چدنی با co2 انجام می گیرد.برای جلوگیری از نفوذ آب درزگیری با مواد مخصوص انجام می شود

دوام درب لیزری

شاید تصور کنید که تنها انواعی از درب لیزری امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد. در این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

خرید درب CNC

دقت داشته باشید که بعضا پیش آمده است که شما هم ویلاهایی را با انواع درب های مختلف دیده اید. یکی از مهم ترین ویژگی های درب لیزری این است که شما میتوانید آن را تعویض کنید. ممکن است که پس از گذشت چندین سال، درب شما نمای اولیه خود را از دست بدهد و به همین دلیل هم شما علاقه مند به خرید انواع جدیدی از این درب ها باشید. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این کار را توسط یک نمایندگی در این زمینه انجام دهید و درب خود را تعویض کنید.

تولید درب فلزی در بجنورد
بیشتر بخوانید

درب-لیزری-در-اراک-2

در زمان خرید درب CNC باید به نکات ذیل توجه نمود:

    • ضخامت ورق فلزی استفاده شده در ساخت درب که درب های فلزی لیزری با ورق های فلزی با ضخامت های مختلف قابل ساخت می باشد.
    • نوع پوشش رنگ که بهترین نوع آن کوره ای الکترواستاتیک می باشد.
    • نوع شیشه که در مرحله اول حتماً می بایست از نوع نشکن بوده و در کنار آن می توان برای زیبایی از شیشه رفلکس رنگی استفاده کرد.
    • نوع قفل که بر اساس نیاز مشتری می تواند در مدل های مختلف و با سایزهای مختلف برروی این درب ها نصب گردد. کیفیت قفل نصب شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
    • چهارچوب درب که می بایست تحمل میزان بار وارده و فشار ها را تحمل نماید و مقاوم بماند

مجموعه تبریز فلز با تکیه بر مهارت و تجربه تیم فنی و تولید و همچنین تجهیز به تکنولوژی روز برای ساخت انواع درب لیزری چوبی، فلزی، فرفورژه، حفاظ پنجره، فنس، نرده پله، پله پیچ و حفاظ روی دیوار با شعار کیفیت در تولید درب های فلزی مشغول به فعالیت میباشد.

ارسال دیدگاه

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم