گروه صنعتی تبریز فلز به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه تولید و طراحی درب، پله و نرده و با ایجاد نوآوری و ارتقا کیفیت محصولات توانسته در این مدت زمان رضایت مشتریان را بدست آورد

Instagram feed

09148905695 info@tabrizfelez.com

وبلاگ

خانهاخبار و مقالاتدرب فلزی و 3نکته مهم
درب فلزی در اراک

درب فلزی و 3نکته مهم

خرید درب فلزی؛ نکات مهم برای خرید درب ورودی

اولین چیزی که در زمان مشاهده یک ساختمان بزرگ باعث جلب توجه شما می‌شود، کدام بخش آن است؟ مطمئنا از نمای دور و فاصله چند صد متری، جواب درب فلزی ساختمان نیست. اما در مقابل، اگر قصد ورود به یک شرکت، مجموعه و اصلا منزل مسکونی داخل ساختمان را داشته باشید، این بار چه چیزی توجه‌تان را جلب می‌کند؟ احتمالا اول از همه درب فلزی یا درب ورودی ساختمان.

سعی کردیم در این مقاله در مورد درب فلزی و 3نکته مهم اشاره کنیم.

  • زیبایی در خرید درب فلزی
  • امنیت
  • و ماندگاری

 با درب فلزی و 3نکته مهم آشنا شوید.

1_ جزئیات مهم در خرید درب فلزی با رویکرد زیبایی

اگر تا به‌حال سابقه خرید درب ورودی ساختمان برای مجموعه خودتان را داشته باشید، احتمالا با این مشکل روبرو شده‌اید: بعد از انتخاب درب و حمل و نقل آن به محل بنا، متوجه شده‌اید که محصول خریداری شده زیبایی مورد انتظار را ندارد. مشکل اصلی این است که شما در زمان خرید در فلزی، صرفا به زیبایی خود آن دقت می‌کنید، در جایی که باید در نظر داشته باشید نقش و رنگ آن با محیط اطراف درب نیز هماهنگی لازم را داشته باشد.

2_ نکات مهم خرید درب پارکینگ؛ امنیت

قفل در: زمان خرید درب فلزی به دقت قفل درب، زبانه، دستگیره و این جزئیات ریز را بررسی کنید. اگر امنیت مجموعه برای شما اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم سراغ خرید درب هایی بروید که از سیستم‌های پیشرفته ضد سرقت برخوردارند و می‌توانند در این زمینه خیال شما را راحت کنند.

خرید بهترین پنجره دوجداره
بیشتر بخوانید

لولا: موضوع بعدی مورد توجه در امنیت در فلزی، چه محصول مورد نظر درب حیاط ساده باشد و چه درب ساختمان ویلایی و اداری و… کیفیت لولاها است. احتمالا خودتان خبر دارید که یکی از شیوه‌های نوین سرقت درب ها، مخصوصا در خانه‌های ویلایی و باغ و… بریدن لولای آن است. با توجه به همین موضوع، لولای درب ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که علاوه بر قدرت تحمل وزنِ در، توانایی بالایی در مقابل ضربه و برش داشته باشند.

جنس ورقه: شاید مشاهده کرده باشید که زمان فشار دادن درب بزرگ یک ساختمان، ورقه‌های آهنی آن تا چند دقیقه در حالت لرزش و ویبره قرار می‌گیرند. یک درب با کیفیت از ورقه های آهنی و “بصورت یکپارچه” ساخته شده تا در صورت برخورد شیء، فشار و… بتواند استحکام بالایی از خودش نشان داده و سریعا مقاومت خود را از دست ندهد. مخصوصا در مکانهایی که درب فلزی ساختمانی که با ورقه های کم ضخامت ساخته شده باشد، خطرات زیادی به همراه خواهد داشت.

3_ نکته آخر در خرید درب ورودی ساختمان؛ ماندگاری

یکی از عوامل مخرب برای انواع درب ورودی ساختمان، تغییرات آب و هوایی است. کشور ایران دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی در شهرهای مختلف است؛ از رطوبت نواحی شمال در حاشیه دریای خزر گرفته تا نواحی شرجی و گرم جنوب، شرایط مختلف اقلیمی هستند که بسیار واکنش پذیر تلقی می شوند. در این شرایط، مخرب ترین پدیده طبیعی شیمیایی یعنی خوردگی، سلامت درب های فلزی ساختمانی را به شدت تهدید می کند. فرسایش، ترک خوردگی، پوسیدگی، زنگ زدگی و ساییدگی درب ها در قسمت های مختلف، سایر تغییراتی هستند که برای درب ورودی ساختمان اتفاق می افتد.

تولید درب فلزی در اراک
بیشتر بخوانید

کلام آخر؛ مشاوره قبل از خرید

در آخر اگر نیاز به خرید یک درب فلزی با کیفیت، درب حیاط، درب پارکینگ ریلی-غیر ریلی، درب ورودی ساختمان و… را دارید، مجموعه تبریز فلز با برخوردار بودن از یک آرشیو واقعا کامل، انتخاب مناسبی است. با توجه به مشاوره‌های فنی رایگانی که فروشندگان مجموعه تبریز فلز در اختیارتان قرار می‌دهند، می‌توانید به راحتی در خرید درب ساختمان باکیفیت به آنها اعتماد کنید.

ارسال دیدگاه

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم